پارکور مراغه

پارکور مراغه

در بخش نظرسنجی وبلاگ شرکت کنید!!!!!!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 91637
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1



پارکور در آستانه رسمی شدن

پارکور در آستانه رسمی شدن

همونطور که خبر دارید, اقدامات زیادی داره برای پارکور انجام میشه. کارهای خود بچه ها برای برگزاری فستیوال, اقدامات آمادگی جسمانی و آکادمی خود پارکور که درست خبر ندارم تاسیس شده یا میخواد بشه.

ثبت نام مربی گری پارکور هم که آغاز شده, شنیدم که قراره محوطه ای هم برای پارکور کارها ساخته بشه. انشاا... که زودتر ورزش ما هم به یه سر و سامونی برسه که هم ما تو پارک و ... تمرین نکنیم هم دخترای علاقه مند به پارکور راحت بتونن تمرین کنن.

پارکور به زودی رسمی میشه. اینو مطمئن باشید!

تو انجمن تریکر یه بحث مهمی هست که گفتم منم اشاره ای بهش بکنم. وقتی پارکور بوجود اومد یک نام داشت, اونم فقط پارکور بود. حالا دارای 2 نام پارکور و فری رانینگ شده و به وضوح میبینیم که پارکور کارها و فری رانرها با هم دوست نیستند. این چند شاخه شدن خیلی بده, چند وقت دیگه فری رانینگ هم به دو قسمت تقسیم میشه با 2 تا سبک, که هیچ فرقی با هم ندارند.

این بحث اصلا مهم نیست که کی میخواد پارکور کار کنه و کی فری رانینگ. این مهمه که همین الان به خاطر این 2 شاخه شدن این ورزش به عنوان پارکور و فری رانینگ تعداد ورزشکاران این رشته کم شده ولی اگر همه ی بچه های پارکور و فری رانینگ تنها با نام پارکور ورزش کنند, تعداد افرادی که در این ورزش فعالیت دارند بیشتر میشه.

 

حرف آخر که مهمترین قسمت این پست بود رو میگم, اگر میخوایم که پارکور رسمی بشه باید همه باهم باشیم و با یک نام مستقل و یگانه تمرین کنیم. مطمئن باشید, من بهتون قول میدم که هیچوقت برای پارکور یک فدراسیون مستقل و برای فری رانینگ هم یک فدراسیون مستقل نمیزنن. چون فری رانینگ رو درخواست بدی رسمی کنید میگن این که همون ژیمناستیک هست! پارکور هم که مطمئن باشید ایرادای زیادی ازش میگیرن. اما اگر این دوتا باهم باشند کامل میشن همچنین متقاضی ها زیاد میشن پس به رسمی شدن نزدیک تر میشیم. هرکی میخواد فری رانینگ کار کنه, حتی یه حرکت پارکور هم نزنه ولی بگه من پارکور کار هستم. ما خودمون %90 فری رانینگ کار میکنیم ولی بازم هرکی سوال میکنه اسم ورزشتون چیه میگیم پارکور. (البته در اکثر مواقع میگیم منچ!) از این پس ما فقط پارکور کار هستیم!





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهران تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to 2mp.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com